Październik jest dla mnie miesiącem wielkich wyzwań. Wiele godzin przygotowań, przeglądania kampanii i pisania materiałów szkoleniowych pod specjalne i jedyne w swoim rodzaju szkolenie z zakresu mediów społecznościowych w promocji Funduszy Europejskich i nie tylko. Okazuje się, że to niełatwy temat, tym bardziej, kiedy staje się trenerem urzędników i pracowników ministerstwa.
W połowie października miałam niezwykłą przyjemność poprowadzić szkolenie „Sposoby praktycznego wykorzystania mediów społecznościowych do efektywnej promocji Funduszy Europejskich”. Szkolenie organizowane było w ramach projektu Ministerstwa Rozwoju we współpracy z firmą szkoleniową Gamma. To był mój debiut w tak długich prezentacjach (8h z przerwami kawowymi i lunchem). Jestem mega podekscytowana i zmotywowana wysoką oceną mojego wystąpienia i miłymi rozmowami w kuluarach. Dziękuje za atmosferę i ciekawe szkolenie.
O czym i dlaczego?
Prezentacja dostępna online: klik
Już w listopadzie zamierzam przygotować serię materiałów poświęconych właśnie temu zagadnieniu – promocji w urzędach i ministerstwach. Okazuje się, że w Polsce powstało kilka interesujących kampanii informacyjno-edukacyjnych o których niestety niewiele się mówiło. Takie szkolenia i samo poruszenie tematu może uskutecznić przesył wiadomości. Rola mediów społecznościowych z każdym dniem jest coraz większa, dlatego nie można pod żadnym pozorem lekceważyć tej formy komunikacji.
To ten moment, kiedy zostaje się trenerem z zakresu social media.
Były ministerstwa i urzędy, a co będzie teraz?
[…] Szkolenie było wyjątkowe. Dwie grupy, po 8h, temat bliski mojemu sercu. O projekcie można przeczytać tu. […]
[…] SZKOLENIE Z ZAKRESU WYKORZYSTANIA MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH W PROMOCJI FUNDUSZY UNIJNYCH […]