Dziś zakończyłam robić moją prezkę na Targi Ehandlu / E-commerce Poland Trade Fair, gdzie będę reprezentować EmailLabs. Mam obecnie lekki stres i dreszczyk emocji. Publiczność #BCP jednak mocno mnie zmotywowała i wiele nauczyła. Nie da się chyba uczuć inaczej występować jak tylko w praktyce.
W Krakowie boje się jedynego – mocno ograniczonego czasu, bo temat jest spory i wymagający. Otwieram też swoją prezentacją część konferencyjną na sali B o godzinie 11:15.
Nie trać klientów, czyli e-maile transakcyjne w e-commerce
Prowadzenie własnego sklepu internetowego to wielkie wyzwanie. Wraz ze wzrostem liczby klientów i zamówień, a co za tym idzie rejestracji, niestety pojawia się coraz więcej problemów – jednym z nich jest skuteczność wysyłanych e-maili. Warto zadbać, by kluczowe wiadomości zawsze docierały prosto do adresata, by ten swobodnie mógł dokonać zakupu w Twoim sklepie i nie odchodził do konkurencji. Czy chcesz poznać sekret dostarczalności e-maili? Dowiesz się: * dlaczego Twoje e-maile docierają z opóźnieniem lub nie docierają wcale do skrzynek klientów, * jak poradzić sobie z wpadaniem wiadomości do spamu oraz co zrobić jeśli e-maile transakcyjne trafiają do zakładek innych niż skrzynka główna, * jak poprawnie zabezpieczyć swoje wiadomości przed phishingiem.
No Comments