Stało się! Moje blogowe pisanie poszło o krok dalej i napisałam tekst dla gazety branżowej. Ponownie wracam do pisania, które przed kilkunastoma miesiącami motywowało mnie do pójścia w marketing internetowy.
Więc zostałam i działam. jednak nie można zajmować się wszystkim, a moją szczególną uwagę skupił marketing miejsc. Dziś promuję Miasto Jastrzębie-Zdrój, a gdzie będę za rok? Tego nie wie nikt. Pewne jest jedno – dziś jestem w odpowiednim miejscu.
W artykule piszę o zmianach na Instagramie, które znacząco wpłynęły na poprawę komfortu użytkowania tego medium, ale dały także nowe możliwości dla jego użytkowników, a szczególnie marketerów. Czym byłaby sieć bez statystyk, możliwości analizowania i lepszego poznania grupy docelowej?
„Na Instagramie rozpoczęła się nowa era. Jego użytkownicy, podobnie jak właściciele stron firmowych na Facebooku, uzyskali szansę na zmianę swojego profilu w sposób, który pomoże im rozwinąć markę miasta lub regionu. Jak najefektywniej skorzystać z tej możliwości?”
Szkoda tylko, że wciąż tak mało gmin/miast korzysta z tego innowacyjnego rozwiązania.
Mam nadzieję, że mój artykuł da kilka pozytywnych rad dla innych marketingowców, a sam marketing miast i gmin, a także całej administracji samorządowych, zdecydowanie ruszy do przodu z obecnego miejsca.
Artykuł i o samej gazecie można przeczytać w sieci. Więcej na: http://marketingwurzedzie.pl/
No Comments