Na ten moment fani Star Wars czekali dziesięć lat – przebudzenie mocy w końcu nadeszło! Internet huczał o tym wydarzeniu od ogłoszenia radosnej nowiny, jednak całe akcje Real Time Marketingowe osiągnęły swoje apogeum w tym tygodniu. Przesuwając wiadomości na tablicy na swoim Facebooku, Instagramie i Twitterze z każdej strony byłam atakowana mieczami świetlnymi, Lordem Vaderem i innymi postaciami z obydwu stron mocy. Jedne grafiki wywoływały uśmiech, inne stawały się już niesmaczne.
Moimi mistrzami kreacji, praktycznie każdego dnia jest Media Markt Polska. Nie tylko poprawiają humor, ale także zaskakują i inspirują. Z okazji premiery Star Wars wypuścili dwie grafiki, które zdecydowanie zapadną w mojej głowie na bardzo długo. Serdeczne gratulacje dla twórców tego fanpage na Facebooku.
Na Instagramie zaskoczył mnie za to Dawca.pl. Wykorzystanie Szturmowców, jako postaci oddających krew w centrum krwiodawstwa urzeka swoim humorem, a jednocześnie nadaje rangi oddawaniu krwi. Myślę, że niejeden fan Gwiezdnych Wojen, pójdzie na te stronę mocny i sam zrobi dobry uczynek dla ludzkiego świata.
Stortrooperzy oddali krew, a Lord Vader jest… zwykłym człowiekiem! Sesja zdjęciowa Pawła Kadysza jest niesamowita i urzeka pomysłowością, ale i perfekcją wykonania. Czy widziałeś już codzienność tej postaci? Sprzątanie, robienie prania, zakupy są tak ludzkie, że trudno wyobrazić sobie, że postacie Star Wars wykonują tak pospolite czynności.
Myślę, że koniecznie musisz poznać te sesję, by przekonać się, że Vader nie tylko przyznał się, że jest ojcem, ale także egzystuje wśród nas i zmaga się z codziennymi problemami.
http://fotoblogia.pl/7959,nudne-zycie-darth-vadera-zobacz-jak-wyglada-codziennosc-wladcy-imperium
Gruby Benek nie byłby sobą bez stworzenia grafiki dotyczącej premiery. A po seansie zdecydowanie trzeba wybrać się na coś smacznego, więc pamiętaj, niech pizza będzie z Tobą!
Marketingu producenta napojów alkoholowych Paulaner nie śledziłam nigdy w Social Mediach, jednak po tej kreacji szybko się to zmieni. Wykonanie i pomysł – perfekcyjne! Zdecydowanie jest to mój numer jeden.
Paulaner nie był jedyną marką piwa, która wzięła udział w tej RTMowej akcji.
Na początek Żywiec i jego video o tym, jak przyciągnąć moc. Ktoś tu zdecydowanie wybrał białą moc…
https://www.facebook.com/ZywiecMeskimZdaniem/videos/1070852656279272/?permPage=1
Tyskie, Lech i Cornelius pokusiły się o grafiki, a Somersby o konkurs!
Warto pozostać jeszcze przez chwilę przy alkoholach. Tu także wybrałam kilka ciekawych kreacji.
To jeszcze nie koniec. L’Oreal podeszło do tematu z dystansem, trochę jakby „więcej na głowie, większe wrażenie”.
Volkswagen nie pozostawił także akcji bez swojego udziału i szczerze powiem, podszedł do tego temtu rewelacyjnie! Jestem Twoim tatą wygrywa internety.
… i tysiące innych. Chcąc zebrać je wszystkie musiałabym poświęcić kilkanaście godzin, a czytanie zajęłoby co najmniej godzinę.
Jeszcze Facebook. Miecz świetlny na profilowym? Why not! Połowa moich znajomych go ustawiła. Kolejny punkt dla Marka – tematyczne zmienianie zdjęć profilowych zdecydowanie bile rekordy popularności. Jednak Zuckerberg i jego strony mocy – jasna, czyli maleństwo i ciemna, czyli pies. Wielki plus dla założyciela Facebooka za poczucie humoru i stworzenie tej kreacji!
No Comments